Feeds:
Innlegg
Kommentarer

Archive for 4. juli 2008

Vi har bestilt vogn!

Endelig! Etter mye snakk og forhandlinger med hverandre, er vi kommet frem til hva slags vogn vi skal ha. Siden vi har fått låne så mye utstyr og til nå ikke brukt så mye penger på utstyr, blir det splitter nye barnevogn. Åsmund var helt bestemt på nytt bilsete, og jeg på vogn. Vi går etter Ole Brum’s filosofi: «Ja takk, begge deler», hehe. Vidunderet kan du se nedenfor. Vi skal hente den når vi kommer hjem fra Polen. Da er vi jo alt i Oslo, så er det bare ca. 3 timer i bil så er vi i Strømstad hvor butikken ligger. Deretter ta ferja fra Strømstad til sandefjord, og så kjøre videre hjem til gode fine Dalen. Vi GLEDER oss!


Sportsdelen er 2008 modell (faktisk utgått, for nå er 2009 modellene introdusert, og 2008’mod skal ikke produseres mer) i fargen apple/grey. De hadde ikke Citybagen (hard-baggen til høyre) i den fargen lengre, så da måtte jeg velge en annen. Selv om den grå+grønn var tøffest, syns vi «Platina» også tok seg godt ut. Nøytral iallefall.

Pris:
Citycross, citybag, stellevekse, fottrekk og regntrekk:
6,900.00 SEK = 5,856.94 NOK


Hemmeligvenn gave

Jeg er medlem av et diskusjonsforum som heter «Babyverden», et nettsted hvor mødre fra hele norge samles. Der er det terminklubber, og jeg er med i «Termin Oktober 2008» – som også er mødre fra alle landets hjørner. Vi er en flott gjeng, og har nettopp hatt en runde med «Hemmelig venn». Det går ut på å kjøpe noe babyutstyr (klær, smoker, annet) for 150,- (Inkludert frakt). En samler inn alle adressene og fordeler hemmelig venn til alle. Så er det bare å sende ivei. Idag mottok jeg min gave, og den var KUL! Se under:

Read Full Post »